مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 15:422022-07-04اقتصادي

معاون وزیر راه: مسیر ترانزیت ایران و افغانستان کوتاه تر می شود


معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اهمیت جاده در توسعه و پیشرفت شهرستان ها گفت: با اتمام جاده بهاباد- نایبند مسیر حمل و نقل مواد معدنی و ترانزیت به کشور افغانستان کوتاه تر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در بهاباد، خیرالله خادمی ظهر امروز در جریان سفر خود به این استان با حضور در حاشیه بازدید از جاده  بهاباد- نایبند، در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: این جاده نقش موثری در تحول توسعه ای و تقویت زیرساخت های جاده ای و ارتباطی کشور ایفا می کند.

وی با بیان این که بعد از تکمیل این محور مسیر ارتباطی استان های خراسان جنوبی، یزد و سیستان و بلوچستان تکمیل  می شود، افزود: میزان مسیر حمل و نقل مواد معدنی استان یزد به شرق کشور و همچنین کشور افغانستان با اتمام این طرح کوتاه تر می شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این که فرآیند اجرایی ساخت این جاده 12 سال قبل شروع شده و تاکنون 105 کیلومتر اجرایی شده است، گفت: ساخت این جاده که به مرز ماهی رود در مرزهای شرقی کشور در استان خراسان جنوبی متصل میشود نقش مهمی در ترانزیت کالا خواهد داشت.

خادمی در پایان ساخت کنارگذر جنوبی بافق در آینده ای نزدیک را از دیگر اقدامات در دستور کار وزارت راه و شهرسازی در استان یزد دانست و خاطرنشان کرد: ساخت این کنارگذر می تواند نقش عمده ای در توسعه راه های مواص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر راه: مسیر ترانزیت ایران و افغانستان کوتاه تر می شود

معاون وزیر راه: مسیر ترانزیت ایران و افغانستان کوتاه تر می شود