مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 15:172022-07-04اقتصادي

آغاز سنجش سلامت 3 هزار نوآموز در نهاوند


مدیر آموزش و پرورش نهاوند با اشاره به آغاز سنجش سلامت 3 هزار نوآموز در این شهرستان گفت: به منظور اجرای این طرح 2 مرکز سنجش تجهیز شده است.

-  محمدحسین دارایی، مدیر آموزش و پرورش نهاوند امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از آغاز سنجش سلامت 3 هزار نوآموز در نهاوند خبر داد و اظهار کرد: به منظور اجرای این طرح دو مرکز سنجش در شهرستان تجهیز شده است.

وی با بیان اینکه کار سنجش سلامت نوآموزان به مدت 45 روز انجام می شود اضافه کرد: پیش بینی ما این است که امسال با احتساب جاماندگان سال گذشته، از 3 هزار نوآموز طی دو مرحله سنجش به عمل آید.

مدیر آموزش و پرورش نهاوند با بیان اینکه کار نوبت دهی با همکاری مدارس به صورت الکترونیکی انجام می شود افزود: در این راستا نیاز به حضور اولیا برای نوبت گیری در مراکز یاد شده نیست.

دارایی گفت: مدیران مدارس به صورت هفتگی از طریق سامانه سنجش برای دانش آموزان نوبت گیری و زمان مراجعه به مرکز را به خانواده ها اطلاع می دهند که لازم است اولیا حتما در زمان مقرر به همراه نوآموز خود در مرکز حضور داشته باشند.

وی با اشاره به اهمیت سنجش دانش آموزان و نقش موثر این طرح در بهبود کیفیت آموزشی در مدارس افزود: دانش آموزان رکن اصلی سیستم آموزشی و آینده سازان جامعه هستند که شناسایی، مداخله بهنگام و هدایت آنان از اهمیت  بالایی برخوردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز سنجش سلامت 3 هزار نوآموز در نهاوند

آغاز سنجش سلامت 3 هزار نوآموز در نهاوند