مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 14:222022-07-04سياسي

وین یا دوحه فرقی نمی کند، منافع ملی ایران باید در مذاکرات تأمین شود


نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس گفت: فرقی بین دوحه و وین وجود ندارد و باید منافع ملی ایران در مذاکرات به رسمیت شناخته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، احمد راستینه ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری گفت: فرقی بین دوحه و وین وجود ندارد و باید منافع ملی ایران در مذاکرات به رسمیت شناخته شود.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آمریکا حاضر به ارائه تضمین در مقابل اجرای تعهدات ایران نیست.

وی افزود: لغو تحریم ها، انجام مبادلات آزاد بانکی، آزاد شدن منابع پولی ایران در کشورهای دیگر، رعایت حقوق اقتصادی در سرمایه گذاری خارجی و .

از جمله حقوق ایران در مذاکرات است.

دروغ پردازی غربی ها در مذاکرات هسته ای راستینه با اشاره به اینکه کشورهای غربی با دروغ پردازی سعی در ایران هراسی دارند و بلندپروازی های ایران را عامل اصلی در ناتمام ماندن مذاکرات معرفی می کنند، تصریح کرد: آمریکا و بی ارادگی کشورهای اروپایی علت اصلی به نتیجه نرسیدن مذاکرت است.

وی عنوان کرد: ارتباط جمهوری اسلامی ایران با کشورهای همسایه و قفقاز به سرعت در حال رشد است به گونه ای که چالش گازی با ترکمنستان تبدیل به وحدت و همدلی در ایجاد سوآپ گازی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وین یا دوحه فرقی نمی کند، منافع ملی ایران باید در مذاکرات تأمین شود

وین یا دوحه فرقی نمی کند، منافع ملی ایران باید در مذاکرات تأمین شود