مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 13:422022-07-04سياسي

1107 برنامه عملیاتی بنیاد شهید قزوین در سال جاری اجرا می شود


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در جلسه شورای فصلی مدیران بنیاد گفت: یک هزار و 107 فعالیت برنامه عملیاتی طی سال جاری در بنیاد قزوین اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، غلامرضا حقایق پور در جلسه شورای فصلی مدیران بنیاد اظهار کرد: خداوند متعال توفیق دهد که همه مسلمانان خالصانه در پیروی از فرامین الهی و شرع مقدس عمل کنند و به رستگاری دست یابند زیرا رمز رسیدن به سعادتمندی و کمال انسانی اطاعت بی چون و چرا از دستورات پروردگار است.

وی با اشاره به هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی بیان کرد: این هفته از ششم تیر ماه با ترور نافرجام مقام معظم رهبری آغاز شده و با ترور شخصیت های بزرگ انقلابی از جمله شهادت آیت الله دکتر سید محمدحسینی بهشتی و 72 تن از یارانش تا دوازدهم تیر ماه ادامه دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: این هفته فرصتی است تا جنایات شوم آمریکا علیه نظام جمهوری اسلامی بازبینی و بازنگری شود تا همگان بدانند، سران استکبار جهانی که از حقوق بشر سخن می گویند خودشان از بزرگترین نقص کنندگان این حقوق هستند.

حقایق پور ادامه داد: جنایات آمریکا علیه نظام جمهوری اسلامی نشان می دهد که حقوق بشر دستاویزی برای ابرقدرت ها و ظالمانی که به نوعی بر جهان سلطه دارند، است تا هر جا که بخواهند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1107 برنامه عملیاتی بنیاد شهید قزوین در سال جاری اجرا می شود

1107 برنامه عملیاتی بنیاد شهید قزوین در سال جاری اجرا می شود