مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 13:422022-07-04سياسي

تشییع و خاکسپاری 2 شهید گمنام در محوطه بانک ملی +تصاویر


مراسم تجدید میثاق مدیران و کارکنان شبکه بانکی کشور با شهیدان و تشییع و تدفین 2 شهید گمنام عملیات رمضان و کربلای 4 در ادارات مرکزی بانک ملی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مراسم تجدید میثاق مدیران و کارکنان شبکه بانکی کشور با شهیدان و تشییع و تدفین 2 شهید گمنام گرانقدر دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطر 300 سردار دلاور شهید بانک های کشور و شهیدان ایران اسلامی دوشنبه 13 تیرماه با حضور سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادارات مرکزی بانک ملی برگزار شد.

قاضی زاده هاشمی در این مراسم گفت: شهید زنده و جاودانه است و نمونه آن حضور این 2 فرزند شهید برومند این آب و خاک در این مکان مهم و مقدس است.

شهیدان آن قدر عظمت پیدا می کنند که حتی اگر ناشناخته هم باشند مردم به آنها تمسک می جویند و برای درد و دل و حل مشکلاتشان به سراغ آن ها می روند و خصوصی ترین مسائل زندگی شان را به آنها می گویند و انتظار کمک از شهدا دارند.

وی با اشاره به مقام فوق العاده و احساس معنوی که شهدا به ملت ایران دادند، افزود: شهدا و ایثارگران پس از قرن ها در جنگ تحمیلی به دشمن مسلح اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک کشور را تصرف کند.

این که دستگاه ها علاقه مند هستند که شهدای گمنام در محوطه محل کار آنها باشند برای این است که وقتی از کنار مزار شهدا عبور م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشییع و خاکسپاری 2 شهید گمنام در محوطه بانک ملی +تصاویر

تشییع و خاکسپاری 2 شهید گمنام در محوطه بانک ملی +تصاویر