مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 13:222022-07-04فرهنگي

اکران فیلم سینمایی بی همه چیز در سینماهای اقلیم کردستان عراق


فیلم سینمایی «بی همه چیز» به کارگردانی محسن قرایی با بازی تعدادی از بازیگران سرشناس سینمای ایران از جمله؛ پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، هادی حجازی فر، - اکران فیلم سینمایی بی همه چیز در سینماهای اقلیم کردستان عراق فیلم سینمایی بی همه چیز به کارگردانی محسن قرایی با بازی تعدادی از بازیگران سرشناس سینمای ایران از جمله؛ پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، هادی حجازی فر، باران کوثری و .

است.

منصور جهانی ـ اکران فیلم سینمایی بی همه چیز به کارگردانی محسن قرایی و به تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی از اواخر این هفته در سینمای شهرهای سلیمانیه، اربیل و دهوک در اقلیم کردستان آغاز می شود.

فیلم سینمایی بی همه چیز به کارگردانی محسن قرایی، به تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی، نویسندگی مشترک محسن قرایی و محمد داوودی و با بازی تعدادی از بازیگران سرشناس سینمای ایران از جمله؛ پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، هادی حجازی فر، باران کوثری، مهتاب نصیرپور، پدرام شریفی، لاله مرزبان، بابک کریمی، فرید سجادی حسینی، زهیر یاری و .

از روز پنجشنبه 16 تیر ماه جاری (7 جولای 2022) در سینما سالم در شهر سلیمانیه، در سینما امپایر در پردیس سینمایی فامیلی مول در شهر اربیل و نیز در سینما دهوک مول در شهر دهوک در اقلیم کردستان عراق اکران می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران فیلم سینمایی بی همه چیز در سینماهای اقلیم کردستان عراق

اکران فیلم سینمایی بی همه چیز در سینماهای اقلیم کردستان عراق