مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 13:172022-07-04سياسي

حمایت بنیاد برکت از 2500 شرکت دانش بنیان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مراسم اختتامیه پنجمین همایش مجریان اشتغال زایی بنیاد برکت با حضور علی عسگری معاون اجتماعی و امور استان های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، - بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام امسال از 2 هزار و 500 شرکت دانش بنیان حمایت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مراسم اختتامیه پنجمین همایش مجریان اشتغال زایی بنیاد برکت با حضور علی عسگری معاون اجتماعی و امور استان های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، امیرحسین مدنی معاون توسعه روستایی و مناطق ریاست جمهوری، محمد ترکمانه مدیرعامل بنیاد برکت و معاونان و مدیران این بنیاد برگزار شد.

مدیرعامل بنیاد برکت در این مراسم گفت: با توجه به نام گذاری سال 1401 از سوی رهبر معظم انقلاب به نام تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین حمایت ویژه از شرکت های دانش بنیان در دستور کار قرار گرفته است.

محمد ترکمانه تاکید کرد: دستورالعمل حمایت از شرکت های دانش بنیان آماده شده و امسال 2 هزار و 500 شرکت دانش بنیان تحت پوشش اقدامات حمایتی ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد برکت قرار می گیرند.

مدیرعامل بنیاد برکت خاطرنشان کرد: با لحاظ این موضوع که 6 هزار شرکت دانش بنیان در کشور فعالیت دارند حمایت از 2 هزار و 500 شرکت از این تعداد می تواند منجر به تحولات بزرگی در کشور به خصوص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت بنیاد برکت از 2500 شرکت دانش بنیان

حمایت بنیاد برکت از 2500 شرکت دانش بنیان