مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 13:122022-07-04سياسي

رسالت امروز رسانه ها بیان حقایق و امیدآفرینی است


فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) گفت: رسالت امروز رسانه این است که حقایق انقلاب اسلامی تا به امروز را به درستی بیان کند و نسل جوان بداند قبل از انقلاب چه بوده ایم و در حال حاضر بر کدام سکو قرار گرفته ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد سردار علی محمد اکبری صبح امروز در آیین رونمایی از پوستر ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه رسانه گفت: شهید وهاب شهرانی یکی از شهدای رسانه ای استان بود که از ابتدای انقلاب فعالیت های ارزشمندی هم در مجموعه سپاه و هم در عرصه گویندگی رادیو داشت.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) با اشاره به اهمیت جشنواره ابوذر در استان خاطرنشان کرد: اینکه در قران سوره ای با نام قلم وجود دارد و خداوند به قلم قسم خورده است اهمیت موضوع قلم و نوشتن را بیان می کند و همچنین وجود افراد در فضای حقیقی، مجازی و رسانه های نوشتاری اهمیت این موضوع را نشان می دهد.

اکبری افزود: رسالت امروز رسانه این است که حقایق انقلاب اسلامی تا به امروز را به درستی بیان کند تا این حقایق برای عبرت گرفتن آیندگان ماندگار شود و در تاریخ دچار انحراف نشود و نسل جوان بداند قبل از انقلاب چه بوده ایم و در حال حاضر بر کدام سکو قرار گرفته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسالت امروز رسانه ها بیان حقایق و امیدآفرینی است

رسالت امروز رسانه ها بیان حقایق و امیدآفرینی است