مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 12:572022-07-04دانش

آیفون خاموش هم هک می شود؟


طبق این تحقیقات، اگر دستگاهی خاموش است، اما تعامل با آن (مثلاً هک) هنوز ممکن است، پس به نظر می رسد که دستگاه کاملاً خاموش نیست.

- طبق این تحقیقات، اگر دستگاهی خاموش است، اما تعامل با آن (مثلاً هک) هنوز ممکن است، پس به نظر می رسد که دستگاه کاملاً خاموش نیست.

از نظر تئوری، سرقت کلید مجازی از آیفون حتی اگر دستگاه خاموش باشد، امکان پذیر است و بدین ترتیب حتی می توان یک دستگاه خاموش را هک کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محققان آزمایشگاه شبکه های موبایل امن در دانشگاه Darmstadt آلمان مقاله ای را منتشر کرده اند که در آن روشی نظری برای هک کردن آیفون، حتی اگر دستگاه خاموش باشد، توضیح داده شده است.

در این مقاله که در وب سایت کسپراسکای منتشر شده، عملکرد ماژول های بی سیم بررسی شده و راه هایی برای تجزیه و تحلیل سیستم عامل بلوتوث و در نتیجه معرفی بدافزارهایی که قادر به اجرای کاملا مستقل از iOS، سیستم عامل دستگاه آیفون هستند را کشف کردند.

با کمی تخیل، تصور سناریویی که در آن مهاجم یک گوشی آلوده را نزدیک دستگاه قربانی نگه می دارد و بدافزاری را به آن منتقل می کند و سپس اطلاعات کارت پرداخت یا حتی کلید ماشین مجازی را به سرقت می برد، دور از ذهن نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیفون خاموش هم هک می شود؟

آیفون خاموش هم هک می شود؟