مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 12:372022-07-04سياسي

واکنش علی نصیریان به حذف ادبیات از کنکور


علی نصیریان با تاکید براینکه زبان و ادبیات فارسی بخش عمده ای از هویت ایرانیان را تشکیل می دهد، هر اقدامی را که سبب کم توجهی به ادبیات شود نامطلوب دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از همشهری، خبر حذف دروس عمومی از کنکور سال 1402، آسیب های این اتفاق و هشدار برای کم شدن ساعت های آموزشی درس ادبیات موضوعی بوده که در یکی دو هفته گذشته از نگاه تعدادی معلم، نویسنده و شاعر بررسی شده و آن ها در ارزیابی های خود گاه با بیانی تند و صریح و گاه با اشک و حسرت از پیامدهای کم توجهی به یکی از مهم ترین دروس آموزشی در مدارس یعنی زبان و ادبیات فارسی و نیز ضرر سنجش تستی این درس مهم در کنکور سخن گفتند.

علی نصیریان هم که این روزها نقش یک سردار مغول در جریان حمله به نیشابور و جریان کتاب سوزی را در کنسرت - نمایش سیصد بازی می کند با ابراز تاسف از شنیدن چنین خبری بیان کرد: زبان و ادبیات فارسی هویت و بخشی از شناسنامه ماست.

شعر ما هزار سال قدمت دارد و این ها میراثی بسیار ارزنده از لحاظ تفکر، اخلاق، زندگی و زبان است.

هر اقدامی که به حذف آموزش این ها منجر شود از نظر من نامطلوب است.

این بازیگر اظهار کرد: بخش عمده هویت ما زبان و ادبیات است؛ ادبیات جزیی از زندگی مردم ایران است و حتی قبرستان ها را که نگاه کنید، می بینید که روی بیشتر سنگ قبرها شعر نوشته شده است بنابراین ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش علی نصیریان به حذف ادبیات از کنکور

واکنش علی نصیریان به حذف ادبیات از کنکور