مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 12:322022-07-04اقتصادي

پیگیری پرداخت تسهیلات سفر ریاست جمهوری به سمنان/ حمایت از صنایع ادامه دارد


استاندار سمنان با بیان اینکه پیگیری پرداخت تسهیلات اقتصادی بانکی از محل سفر ریاست جمهوری به این استان در دستور کار باشد، گفت: حمایت از واحدهای صنعتی استان سمنان با جدیت ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان اظهار کرد: مشکلات واحدهای صنعتی در شهرستان های این استان به صورت ویژه توسط ستاد تسهیل استان احصا و مسائل و موارد آنها بررسی شود.

وی گفت: جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و ستاد احیای واحدهای راکد استان سمنان به صورت مستمر و هفتگی در راستای حمایت از صنعت با جدیت دنبال و ارزیابی از روند و میزان اجرایی شدن مصوبات نیز رصد شود.

استاندار سمنان تصریح کرد: پیگیری پرداخت تسهیلات اقتصادی بانکی از محل سفر ریاست جمهوری به استان سمنان، در دستور کار باشد.

هاشمی اضافه کرد: در زمینه پرداخت تسهیلات دامدارکارت نیز تاکنون استان سمنان رتبه سوم کشور را به دست آورده که در ادامه نیز با جدیت دنبال خواهد شد.

وی عنوان کرد: همچنین راستی آزمایی و پیگیری مصوبات جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان به طور مستمر انجام شود.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: ضروری است تا واحدهای صنعتی این استان در راستای ارتقای اقتصاد استان و تسهیل در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری پرداخت تسهیلات سفر ریاست جمهوری به سمنان/ حمایت از صنایع ادامه دارد

پیگیری پرداخت تسهیلات سفر ریاست جمهوری به سمنان/ حمایت از صنایع ادامه دارد