مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 12:272022-07-04سياسي

رییسی: تاریخ هیچ گاه جنایت های آمریکا علیه ملت ویتنام را از یاد نمی برد


رییس جمهور با بیان اینکه ویتنامی ها را مردمی می شناسیم که در مقابل استعمار و سلطه طلبی ایستادگی کردند و در این زمینه مواضع نزدیکی به یکدیگر داریم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه دولت خبرگزاری فارس، آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور در آیین دریافت استوارنامه لونگ کوک هویی سفیر جدید ویتنام با اشاره به روابط دوستانه میان تهران - هانوی گفت: سطح فعلی همکاری ها و روابط ایران و ویتنام متناسب با ظرفیت های متنوع موجود در دو کشور نیست.

رییس جمهور افزود: برگزاری منظم جلسات کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی می تواند به یافتن راهکارهای به فعلیت رساندن ظرفیت های دو کشور در عرصه های کشاورزی، فناوری، حمل و نقل و دیگر عرصه ها کمک کند.

رییسی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه ویتنامی ها را مردمی می شناسیم که در مقابل استعمار و سلطه طلبی ایستادگی کردند و در این زمینه مواضع نزدیکی به یکدیگر داریم، بیان داشت: تاریخ هیچگاه جنایت های آمریکا علیه ملت ویتنام را از یاد نخواهد برد.

لونگ کوک هویی سفیر جدید ویتنام نیز در این مراسم با بیان اینکه ایرانیان مردمی صلح دوست با فرهنگ و تمدنی غنی و تاریخی هستند، تصریح کرد: ایران با وجود سال ها تحریم و فشار به پیشرفت ها و دستاوردهای بسیار درخشانی دست یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: تاریخ هیچ گاه جنایت های آمریکا علیه ملت ویتنام را از یاد نمی برد

رییسی: تاریخ هیچ گاه جنایت های آمریکا علیه ملت ویتنام را از یاد نمی برد