مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 12:022022-07-04سياسي

آب برخی از محلات کرمانشاه فردا قطع می شود


مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: مشترکین شهرک های شهرداری، متخصصین، ژاندارمری، صدرا و پردیس شهر کرمانشاه فردا از ساعت 10 صبح لغایت 18 با افت فشار و یا قطعی آب مواجه خواهند شد.

- علی مرادی مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به فصل گرم سال و روشن شدن کولرهای آبی همواره بر سرویس کردند کولرهای آبی تأکید داریم.

وی با اشاره به نصب پمپ بعد ار مخزن به خصوص برای ساختمان های طبقاتی، تصریح کرد: بعد از کنتور باید منبع را به کار گیرند و بعد از منبع با نصب پمپ، آب به طبقات بالا می رسد.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به اینکه امور آبفا منطقه یک عملیات تعویض یک مورد شیروان در این منطقه را در روز سه شنبه 14 تیرماه 1401 در دستور کار خود دارد، مشترکین شهرک های شهرداری، متخصصین، ژاندارمری، صدرا و پردیس در این روز از ساعت 10 صبح لغایت 18 با افت فشار و یا قطعی آب مواجه خواهند شد.

وی از شهروندان ساکن در مناطق مذکور خواست، با مدیریت در مصرف آب و اجتناب از مصارف غیرضروری، همکاری لازم را با این شرکت داشته باشند و پرسنل شرکت آب و فاضلاب استان را در مسیر خدمت رسانی مطلوب یاری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب برخی از محلات کرمانشاه فردا قطع می شود

آب برخی از محلات کرمانشاه فردا قطع می شود