مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 11:572022-07-04سياسي

اتاق های گفت وگو در حوزه میراث فرهنگی تشکیل شود


یک پیشکسوت حوزه میراث فرهنگی با اشاره به اهمیت انتقال تجربیات پیشکسوتان این حوزه گفت: «به نظرم برای انتقال هرچه بهتر تجربیات پیشکسوتان باید اتاق های گفت وگو در میراث فرهنگی تشکیل شود.

- اکبر تقی زاده پیشکسوت میراث فرهنگی در گفت و گو با خبرنگار فارس، با اشاره به برگزاری نشست هم اندیشی استادان و پیشکسوتان حوزه میراث فرهنگی با  عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، اظهار کرد: نفس این کار، کار پسندیده و قابل قبولی است.

به نظر من این کار لازم است اما کافی نیست و برای این که این نشست ها به نتایج بهتری برسد باید اتاق های گفت و گو را تشکیل داد.

وی افزود: پیشکسوتان میراث فرهنگی افراد دارای تجربه و دانش هستند که این تجربه و دانش دارای ارزش فراوانی است و باید از آن به خوبی بهره برد و به شکل صحیح به نسل جدید منتقل کرد.

این استاد بازنشسته دانشگاه اضافه کرد: به نوبه خودم از این که در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و در این دوره شاهد برگزاری نشست های هم اندیشی با وزیر و مدیران ارشد وزارتخانه هستیم، خوشحالم و آن را یک اقدام مهم و نیکو می دانم با این حال برای گرفتن نتیجه بهتر باید به خروجی جلسات و استفاده از نظرها و تجربیات پیشکسوتان در برنامه ریزی ها بیش از پیش توجه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتاق های گفت وگو در حوزه میراث فرهنگی تشکیل شود

اتاق های گفت وگو در حوزه میراث فرهنگی تشکیل شود