مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 11:522022-07-04سياسي

ارائه آخرین دستاوردها، وضعیت برنامه ها و پروژه ها در شهرداری


مدیرکل پایش برنامه، کنترل پروژه و ارزیابی عملکرد شهرداری تهران گفت: دفتر پایش و ارزیابی عملکرد شهرداری تهران یک مرکز نظارتی است که به صورت تخصصی و دانش بنیان به عنوان چشمی بینا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، محمدحسین شیخ حسن در حاشیه برگزاری نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده با تاکید بر اینکه دفتر پایش و ارزیابی عملکرد شهرداری تهران یک مرکز نظارتی و علمی است، تصریح کرد: این مرکز با ارائه آخرین دستاوردهای حوزه پایش برنامه ها ،کنترل پروژه و همچنین اقدامات انجام شده در بخش ارزیابی عملکرد شهرداری در نمایشگاه حضور دارد.

وی تأکید کرد: آخرین دستاوردها و وضعیت برنامه ها و پروژه ها و عملکرد شهرداری هم برای مسئولان و هم برای مردم از سوی این مرکز در نمایشگاه شهرهای خواهر خوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران تشریح می شود.

شیخ حسن با بیان اینکه در گذشته ارزیابی عملکرد و پایش پروژه ها و برنامه ها به صورت سنتی انجام می شده است، خاطرنشان کرد: بنا و اساس کار بر این است که در سال 1401 برنامه ها، پروژه ها و عملکرد به شکل کاملا هوشمند رصد و کنترل شود.

مدیرکل پایش و ارزیابی عملکرد شهرداری تهران یادآور شد: دفتر پایش و ارزیابی عملکرد تنها مجموعه دانش بنیان نظارتی در شهرداری تهران است که تمامی اقدامات مناطق، سازمان ها و شرکت های تابعه و ادارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه آخرین دستاوردها، وضعیت برنامه ها و پروژه ها در شهرداری

ارائه آخرین دستاوردها، وضعیت برنامه ها و پروژه ها در شهرداری