مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 11:172022-07-04فرهنگي

فیلم کوتاه یکی از زلال ترین بخش های سینما است


چهاردهمین نشست هفتگی یکشنبه های کوتاه با اکران و نقد فیلم کوتاه «گهواره سکوت» به همت انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح با حضور مرجان اشرفی زاده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، چهاردهمین نشست هفتگی یکشنبه های کوتاه با اکران و نقد فیلم کوتاه گهواره سکوت به همت انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح با حضور مرجان اشرفی زاده، حسن وارسته و مصطفی مهربان کارگردان فیلم برگزار شد.

چهاردهمین نشست هفتگی یکشنبه های کوتاه با اکران و نقد فیلم کوتاه گهواره سکوت به همت انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح با حضور مرجان اشرفی زاده، حسن وارسته کارشناس و منتقد سینما و مصطفی مهربان کارگردان فیلم در مجتمع فرهنگی و هنری اسوه برگزار شد.

در ابتدای نشست مصطفی مهربان کارگردان فیلم گهواره سکوت در خصوص نحوه شکل گیری ایده و تولید این فیلم گفت: گهواره سکوت در سال 94 ساخته شد و برای اولین بار در جشنواره اردیبهشت حضور یافت، این اولین فیلمی بود که بنده با یک گروه حرفه ای تولید کردم و بعد از گذشت 2 سال در بیش از 30 جشنواره داخلی و بین المللی شرکت کرد.

نحوه شکل گیری ایده و موضوع فیلم نیز بدین صورت بود که برای پایان نامه دوره کارشناسی ام در تبریز به دنبال یک گهواره سنتی و قدیمی می گشتم که همین گهواره را پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم کوتاه یکی از زلال ترین بخش های سینما است

فیلم کوتاه یکی از زلال ترین بخش های سینما است