موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - نعيمه نظام دوست - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - كميسيون اجتماعي - مستمري بگيران - جودوي قهرماني جهان - كلانشهر كرمانشاه - فيلم فصل فراموشي فريبا - صادق آملي لاريجاني - سامانه ضد تگرگ - فاز دوم هدفمندي يارانه ها - ديپلمه هاي نظري - قطعات كامپيوتر - سيدمجيد حسيني - شركت شهرك هاي صنعتي البرز - شادي مردم ايران - روسكومنادزور - سريعترين خودروها

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 10:372022-07-04اقتصادي

نامه سرگشاده دبیر قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی؛ اخراج بیش از 500 هزار کارگر در اثر خصوصی سازی


وی به رغم ادعاهای یک دهه اخیر برخی مبنی بر کمبود حجم خصوصی سازی در ایران، حجم مبلغ واگذاری ها را بیش از دویست هزار میلیارد تومان عنوان می کند.

- نامه سرگشاده دبیر قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی؛ اخراج بیش از 500 هزار کارگر در اثر خصوصی سازی وی به رغم ادعاهای یک دهه اخیر برخی مبنی بر کمبود حجم خصوصی سازی در ایران، حجم مبلغ واگذاری ها را بیش از دویست هزار میلیارد تومان عنوان می کند.

داوود گودرزی گفت: ارزش واگذاری ها به بخش خصوصی بیش از 200 هزار میلیارد تومان تخمین زده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، داود گودرزی (دبیر قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی) طی یک نامه سرگشاده خطاب به مجمع تشخیص مصلحت نظام و دبیر آن محمدباقر ذوالقدر انتقاداتی را نسبت به تجربه خصوصی سازی در ایران و تلاش های جدید دولت و دستگاه ها در جهت تداوم آن مطرح کرده است.

وی در این نامه به مسئله ضرر و زیان کارگران و نیروی انسانی شرکت ها در اثر این واگذاری ها اشاره و به موج بیکاری پس از این خصوصی سازی ها نیز پرداخته است.

وی در این نامه به مشکلات عدیده اقتصادی اشاره کرده است که بیشترین نتایج این مشکلات روی اقشار فرودست جامعه قرار داشته و عدم رسیدگی به آن را باعث کاهش سرمایه اجتماعی نظام ارزیابی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه سرگشاده دبیر قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی؛ اخراج بیش از 500 هزار کارگر در اثر خصوصی سازی

نامه سرگشاده دبیر قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی؛ اخراج بیش از 500 هزار کارگر در اثر خصوصی سازی