مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 00:172022-07-03سياسي

آمریکا عامل جنگ در 102 کشور است/ عملکرد موفق سیاست خارجه کشور در یک سال گذشته


معاون پارلمانی رییس جمهوری با بیان اینکه در یکسال گذشته در حوزه های مختلف گام های مؤثری در کشور برداشته شده است گفت: در سیاست خارجه یک زمانی نگاه دولت تنها به غرب بود اما امروز نگاه دولت سیزدهم به همسایگان و کشورهای منطقه است و روز به روز در حال پیشرفت .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهوری شامگاه یکشنبه، در مراسم هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی که در مسجد امام حسن مجتبی(ع) ورامین برگزار شد، اظهار کرد: در مسیر انقلاب، جوانان امروز ما باید در صحنه باشند و در مقابل حربه های دشمنان بایستند تا این انقلاب به دست صاحب اصلی اش حضرت ولی عصر(عج) برسد.

وی گفت: دولت با تمام توان در خدمت مردم است و شبانه روز تلاش می کند تا با کاستی هایی که وجود دارد روز به روز شرایط بهتر شود و همانطور که مسؤولین در تلاش هستند تا مشکلات برطرف شود دشمنان و معاندین نظام اسلامی نیز در تلاش هستند و این که از آمریکا سخن می گوییم یک توهم نیست بلکه یک واقعیتی است که آنها از ابتدای انقلاب اسلامی کارشکنی و مخالفت کردند و هنوز هم تلاش می کنند تا به نظام اسلامی ضربه بزنند.

معاون پارلمانی رییس جمهوری افزود: جنایات آمریکا بیانگر ماهیت آمریکا است، از آن روزگاری که آمریکا شکل گرفت و سه قرن از آن می گذرد که با کشتار بومی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا عامل جنگ در 102 کشور است/ عملکرد موفق سیاست خارجه کشور در یک سال گذشته

آمریکا عامل جنگ در 102 کشور است/ عملکرد موفق سیاست خارجه کشور در یک سال گذشته