مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 23:572022-07-03سياسي

انتصاب های جدید در وزارت امور خارجه


«امرودی» مشاور وزیر در امور فرهنگی، «فرهنگ» مشاور وزیر، «بنی اسدزاده» دستیار وزیر در امور اجرایی، «کاملی» دستیار وزیر و مدیرکل آمریکا و « فضلی» به عنوان دستیار وزیر و مدیرکل غرب آسیا و شمال آفریقای وزارت امور خارجه منصوب شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، مراسم معارفه ناصر کنعانی سخنگو و رییس جدید مرکز دیپلماسی عمومی وزارت امور خارجه و تقدیر از زحمات سعید خطیب زاده سخنگوی پیشین این وزارتخانه بعدازظهر (یکشنبه) 12 تیر ماه با حضور حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، معاونان و مدیران این وزارتخانه در محل وزارت امور خارجه برگزار شد.

حسین امیرعبداللهیان در این مراسم از زحمات و تلاش های ارزنده، مسؤولانه و توأم با پشتکار سعید خطیب زاده در دوره مسؤولیت سخنگویی و ریاست مرکز دیپلماسی عمومی قدردانی و برای او در مسؤولیت جدید آرزوی موفقیت کرد.

گفتنی است، سعید خطیب زاده به سمت مشاور وزیر امور خارجه منصوب شد.

خطیب زاده نزدیک به دو سال ( بیش از 22 ماه) و از مرداد 1399 عهده دار سخنگویی وزارت خارجه و رییس مرکز دیپلماسی وزارت خارجه بود.

امیرعبداللهیان همچنین با تاکید بر سوابق و توانایی های بسیار خوب ناصر کنعانی در وزارت امور خارجه و در نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران  در خارج از کشور از جمله به عنوان رییس دفتر حفاظت مناف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب های جدید در وزارت امور خارجه

انتصاب های جدید در وزارت امور خارجه