مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 22:322022-07-03سياسي

بلاتکلیفی 12 ساعته مسافرین پرواز تهران- نجف


30 امروز تهران را به مقصد نجف ترک کنند، حدود 12 ساعت است که در فرودگاه امام بلاتکلیف هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از  تهران، تعدادی از مسافرین یکی از پروازهای خروجی به مقصد نجف فرودگاه امام خمینی(ره)، طی تماس با فارس از تاخیر طولانی پرواز گلایه کردند.

این پرواز به شماره IR5333 هواپیمایی ایران ایر که قرار بود ساعت 11:30 دقیقه امروز 12 تیرماه تهران را به مقصد نجف ترک کند، با تاخیر طولانی و مواجه شده و مسافران حدود 12 ساعت در فرودگاه بلاتکلیف هستند.

جواد صالحی مدیرکل ارتباطات و اطلاع رسانی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در گفت و گو با خبرنگار فارس از تهران اظهار کرد: شرکت ایران ایر سه پرواز به مقصد نجف داشته که یکی ساعت 6 و 30 دقیقه، دیگری ساعت 11 و 30 و همچنین یک پرواز هم در ساعات عصر بوده است.

وی گفت: متاسفانه پرواز ساعت 6 و 30 دقیقه صبح به دلیل نقص فنی هواپیما انجام نشد و ناوگان جدید جایگزین شد حدود ساعت 11 و نیم مسافران پرواز اول به همراه 40 نفر از پرواز ساعت 11 و 30 با ناوگان جایگزین پرواز کردند.

مدیرکل ارتباطات و اطلاع رسانی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) افزود: متاسفانه به دلیل بدی شرایط جوی نجف، هواپیما امکان پرواز به سمت تهران نداشته و باعث تاخیر در ورود آن به کشور می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلاتکلیفی 12 ساعته مسافرین پرواز تهران- نجف

بلاتکلیفی 12 ساعته مسافرین پرواز تهران- نجف