مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 22:122022-07-03سياسي

مقام یمنی در گفت وگو با فارس:آتش بس، حربه ریاض برای ساماندهی مزدورانش است


مشاور رییس شورای سیاسی عالی یمن گفت که ائتلاف متجاوز سعودی از طریق آتش بس در پی سازماندهی مزدوران خود و ایجاد یک جبهه نظامی و سیاسی منسجم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عبدالإله محمد حجر مشاور رییس شورای سیاسی عالی یمن امروز یکشنبه تأکید کرد که ائتلاف متجاوز سعودی از رهگذر آتش بس در تلاش است که وضعیت مزدوران خود را سازماندهی کرد.

محمد حجر به خبرگزاری فارس گفت که این ائتلاف همچنین قصد دارد یک جبهه نظامی و سیاسی منسجم ایجاد کند و در این زمینه، انگلیس برنامه ریز اصلی برای تجاوز به یمن است؛ زیرا با توجه به اینکه جنوب یمن را به مدت 128 سال استعمار کرده بود، بیشترین اطلاع را از وضعیت یمن دارد .

وی ادامه داد: از زمانی که مهدی المشاط از آتش بس استقبال کرد، در خصوص توقف همه عملیاتهای زمینی، دریایی و هوایی، پایبندی وجود داشت، اما ائتلاف متجاوز به صورت روزانه آتش بس را نقض کرد که شامل حملات توپخانه ای و پرواز پهپبادهای جاسوسی و هجومی است.

این مقام یمنی خاطر نشان کرد، انگلیس همان گونه که رژیم موقت صهیونیستی را در فلسطین ایجاد کرد و مهاجرات یهودیان به این کشور را تسهیل کرد، اکنون نیز رژیمهای حاشیه خلیج فارس و عربستان را از رهگذر انتخاب رژیمها و خانواده های حاکم ایجاد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام یمنی در گفت وگو با فارس:آتش بس، حربه ریاض برای ساماندهی مزدورانش است

مقام یمنی در گفت وگو با فارس:آتش بس، حربه ریاض برای ساماندهی مزدورانش است