مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 22:122022-07-03سياسي

شاه هم پنجاه وهفتی بود!


پهلوی چی های جدید یا قدیمی که عبارت پنجاه وهفتی را به مثابه فحش به کار می برند به یاد بیاورند اعلیحضرت همایونی هم گفته بود «انقلاب ملت ایران نمی تواند مورد تایید من نباشد».

- پهلوی چی های جدید یا قدیمی که عبارت پنجاه وهفتی را به مثابه فحش به کار می برند به یاد بیاورند اعلیحضرت همایونی هم گفته بود انقلاب ملت ایران نمی تواند مورد تایید من نباشد .

عصر ایران؛ هومان دوراندیش- این روزها که طرفداران احیا ی حکومت پهلوی مدام عبارت پنجاه و هفتی ها را با یکی دو تا فحش سیاسی یا چارواداری در هم می آمیزند و خشم و نفرتی عمیق را نثار همه کسانی می کنند که به نوعی در انقلاب سال 57 نقش داشتند، ذکر این نکته خالی از لطف نیست که محمدرضاشاه پهلوی نیز خودش جز پنجاه وهفتی ها بود! شاه در ابتدای نطق مشهورش در 14 آبان 1357، که گفت من نیز پیام انقلاب شما ملت ایران را شنیدم ، این نکته را هم گفت که انقلاب ملّت ایران نمی تواند مورد تأیید من به عنوان پادشاه ایران و به عنوان یک فرد ایرانی نباشد .

بنابراین وقتی پهلوی چی های جدید یا قدیمی، عبارت پنجاه وهفتی را به مثابه فحش به کار می برند، بهتر است ابتدا به یاد بیاورند اعلیحضرت همایونی هم گفته بود انقلاب ملت ایران نمی تواند مورد تایید من نباشد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاه هم پنجاه وهفتی بود!

شاه هم پنجاه وهفتی بود!