مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 21:522022-07-03سياسي

شیوه نامه ارزیابی معلمان هفته آینده ابلاغ می شود/ پرداخت تمام معوقات رتبه بندی


وزیر آموزش و پرورش با اشاره به ابلاغ آیین نامه رتبه بندی معلمان ، گفت: شیوه نامه ارزیابی معلمان هفته آینده ابلاغ می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش، امشب در شبکه یک با اشاره به ابلاغ آیین نامه رتبه بندی معلمان، اظهار کرد: رتبه بندی معلمان، قانون مزمنی بود که از سال 1390 مورد تأکید بود.

هم مورد تأکید مقام معظم رهبری به جهت رسیدگی به وضعیت کیفیت نظام تعلیم و تربیت و همچنین از نظر معیشت معلمان اهمیت دارد ؛ در شعار و قول انتخاباتی رییس جمهور در 25 خرداد سال گذشته، این موضوع به وضوح اعلام شد.

وی ادامه داد: رتبه بندی معلمان دارای مستندات قانونی مثل سند تحول بنیادین، سیاست های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری در سال 1392 و همچنین ماده 63 قانون بودجه کل کشور است و الحمدلله با همگرایی که بین دولت، مجلس و شورای نگهبان بود این وعده 10 ساله به تحقق پیوست و امروز 12 تیرماه شاهد امضا و ابلاغ این آیین نامه بودیم.

نوری تصریح کرد: این آیین نامه در 25 ماده تصویب شد که مواد اول آن اهداف، اصطلاحات و مشمولان است که برگرفته از قانون است؛ جداولی امتیاز  در ماده 4 است که تبصره ای دارد تا شیوه نامه ای برای اجرای آن توسط وزارت آموزش و پرورش با همکاری سازمان امور استخدامی و سازمان برنامه و بودجه تهیه شود؛ البته بخش ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوه نامه ارزیابی معلمان هفته آینده ابلاغ می شود/ پرداخت تمام معوقات رتبه بندی

شیوه نامه ارزیابی معلمان هفته آینده ابلاغ می شود/ پرداخت تمام معوقات رتبه بندی