مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 21:372022-07-03سياسي

بهره مندی از وصایای شهدا در پیشرفت کشور موثر است


فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: برای پیشرفت و آبادانی کشور لازم است از وصایا و معارف ارزشمند شهدا استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سردار غلامحسین محمدی اصل عصر امروز در هماهنگی دبیران کنگره ملی بزرگداشت 3400 شهید استان اردبیل اظهار کرد: برای پیشرفت و آبادانی کشور لازم است از وصایا و معارف ارزشمند شهدا استفاده شده و الگوی دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور قرار گیرد.

وی خواستار هماهنگی بیشتر دبیران و روسای کمیته های کنگره ملی شهدا شد و افزود: تمامی مسؤولان، روسا و دبیران کمیته های این کنگره، در برگزاری برنامه های خود با محوریت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اهتمام ویژه ای داشته باشند.

نسل جوان از وصایای شهدا درس آزادگی و ازخودگذشتگی را فرا بگیرند دبیرکل کنگره ملی بزرگداشت 3400 شهید استان اردبیل بیان کرد: نسل جوان امروز و آینده از وصایای شهدا درس آزادگی، جهاد و ازخودگذشتگی را فرا بگیرند و در این زمینه وظیفه ما بسیار سنگین و حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: ادارات استان، بسیج و سپاه باید در تمامی کارهای فرهنگی اجتماعی، سیاسی و عمرانی، کنگره شهدا را سرلوحه برنامه های خود قرار داده و یاد شهدا را زنده نگهدارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی از وصایای شهدا در پیشرفت کشور موثر است

بهره مندی از وصایای شهدا در پیشرفت کشور موثر است