مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 20:422022-07-03حوادث

آماده باش نیروهای امدادی و خانه های هلال گیلان در پی وقوع زلزله


مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان از اعزام و آمادگی نیروهای امدادی در لنگرود خبر داد و گفت: پس از وقوع زلزله نیروهای امدادی پایگاه امداد و نجات و شعبه شهرستان لنگرود به منطقه و ارزیابی زمین لرزه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سیاوش غلامی دقایقی پیش در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع زلزله در استان گیلان اظهار کرد: طبق گزارش لرزه نگاری این زلزله ساعت 18:35:32 (یکشنبه، 12خرداد) در عمق 8 کیلومتری زمین رخ داده است.

وی از اعزام و آمادگی نیروهای امدادی در شهرستان لنگرود خبر داد و گفت: در پی زلزله اخیر که کانون آن مرز دریای کاسپین و گیلان، حوالی لنگرود بوده ضمن اعزام نیروهای امدادی پایگاه امداد و نجات و شعبه شهرستان لنگرود به منطقه و ارزیابی زمین لرزه، کلیه پایگاه های امداد و نجات و خانه های هلال این شهرستان و استان به حالت آماده باش درآمدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به اعزام گروه های ارزیاب به منطقه افزود: خوشبختانه تاکنون خسارات جانی و مالی گزارش نشده است.

غلامی با درخواست از مردم در خصوص رعایت نکات ایمنی بیان کرد: از تمامی شهروندان خواست آرامش خود را حفظ کرده و نکات ایمنی و هشدارهای اعلام شده توسط مراجع ذیصلاح را رعایت نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش نیروهای امدادی و خانه های هلال گیلان در پی وقوع زلزله

آماده باش نیروهای امدادی و خانه های هلال گیلان در پی وقوع زلزله