مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 20:372022-07-03سياسي

شهرداری ملزم به اقدامات اجرایی پروژه بام سبز شیراز شد


عضو شورای شهر شیراز بر الزام شهرداری به اقدامات اجرایی پروژه بام سبز شیراز تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، رضا محمدیان امروز در صحن شورای شهر اظهار داشت: پروژه بام شیراز در زمان شورای چهارم به میزان بیش از 400 هکتار اراضی ارتفاعات مشرف به شهر شیراز و دشت اکبرآباد از منابع طبیعی آغاز گردید و حدود 100 هزار اصله نهال در آنجا کاشته شد.

وی بیان کرد: امکانات اولیه مناسب نیز جهت استفاده مردم در محل بنا شد اما در اثر سهل انگاری صورت گرفته به گزارش سایت قطره و به نقل ازشهرداری، حدود 80هزار درخت خشک و بخشی از امکانات ایجاد شده نیز موجود نیست و به شکلی می توان گفت پروژه تعطیل است، پس موضوع در کمیسیون بررسی گردید .

این عضو شورای شیراز اضافه کرد: بر اساس این مصوبه شهرداری شیراز مکلف است در راستای بهبود عملکرد اجرایی این پروژه اقدامات زیر را انجام دهد.

1) معرفی افرادی که با سهل انگاری موجبات از بین رفتن ده ها هزار نهال غرس شده و امکانات پروژه را فراهم نموده اند به قوه قضاییه.

2) به کارگیری یک مشاور توانمند ذیصلاح برای طراحی و راهبردی کلی پروژه بام شیراز در مدت مصوب.

3) به کارگیری مدیر اجرایی دارای سابقه و تجربه مناسب و تشکیل تیم اجرایی و طراحی مستقل در پروژه مذکور، اقدامات عمرانی و توسعه زیرساخت های پروژه خصوصا بازگشایی و همسازی راه های دسترسی، افز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری ملزم به اقدامات اجرایی پروژه بام سبز شیراز شد

شهرداری ملزم به اقدامات اجرایی پروژه بام سبز شیراز شد