مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 19:272022-07-03ورزشي

180 برنامه فرهنگی به مناسبت هفته ازدواج در سیستان و بلوچستان برگزار می شود


مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: بیش از 180 ویژه برنامه فرهنگی به مناسبت هفته ازدواج در شهرستان های سراسر استان سیستان و بلوچستان اجرا خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، ادهم کرد امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اظهار کرد: هفته ازدواج امسال از روز دهم تیرماه مصادف با سالروز پیوند آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) آغاز و تا 16 تیرماه ادامه خواهد داشت.

 مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان افزود: بیش از 180 ویژه برنامه فرهنگی ورزشی بهمناسبت هفته ازدواج در شهرستان های سراسر استان سیستان و بلوچستان اجرا خواهد شد.

این مسؤول برگزاری جشن بزرگ وصال ویژه مراسم عقد زوج های جوان در شهرستان های سراسر استان، ارایه مشاوره رایگان در بیش از 9 مرکز مشاوره روانشناسی پیش از ازدواج ویژه زوج های جوان، آمار ازدواج استان سیستان و بلوچستان در سال 1400 به 27000 ازدواج ثبت شده و همچنین 284 زوج نیز تحت پوشش خیرین ازدواج قرار گرفتند.

وی گفت: کار گروه ویژه ازدواج به ریاست استاندار سیستان و بلوچستان برای رفع موانع ازدواج برای زوجین و تسهیل در امر سنت الهی ایجاد شده است.

در پایان این نشست خبری ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان بپاس همکاری، تعامل و همچنین انعکاس بموقع رویدادهای مهم حوزه جوانان توس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

180 برنامه فرهنگی به مناسبت هفته ازدواج در سیستان و بلوچستان برگزار می شود

180 برنامه فرهنگی به مناسبت هفته ازدواج در سیستان و بلوچستان برگزار می شود