مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 18:172022-07-03اقتصادي

کمک 77 میلیارد تومانی خیرین به نیازمندان


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: قریب به 77 میلیارد تومان کمک های مردمی از طریق مراکز نیکوکاری جمع آوری و به خانواده های مددجو و سایر اقشار نیازمند خدمت رسانی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، روح الله صالحی، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در بازدید از مراکز نیکوکاری استان زنجان اظهار کرد: توسعه و تقویت مراکز نیکوکاری، مردمی سازی خدمات و تخصصی کردن فعالیت مراکز نیکوکاری از اولویت های اصلی کمیته امداد استان زنجان در سال تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین است.

وی با بیان اینکه مردمی کردن فعالیت های کمیته از مهمترین اهداف این نهاد است ،افزود: راهبرد اصلی کمیته امداد بهره گیری از توان اجتماع با هدف ارائه خدمات مؤثر، هدفمند و اثربخش برای توانمندسازی جامعه هدف از طریق ظرفیت های مردمی و مراکز نیکوکاری است.

صالحی ادامه داد: با همین نگاه و فعالیت اثر بخش در این زمینه در سال گذشته قریب به 77 میلیارد تومان کمک های مردمی از طریق مراکز نیکوکاری جمع آوری و به خانواده های مددجو و سایر اقشار نیازمند خدمت رسانی شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان با تاکید بر اینکه مهمترین ویژگی مراکز نیکوکاری مدیریت مردمی آن است گفت: استفاده از ظرفیت جوانان در بحث خیر و احسان در مراکز نیکوکاری می تواند جوان شدن خیر و احسان و ارائه خدمات اثر بخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 77 میلیارد تومانی خیرین به نیازمندان

کمک 77 میلیارد تومانی خیرین به نیازمندان