مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 17:122022-07-03اقتصادي

پایان ساخت 496 واحد مسکونی زلزله زدگان کوهرنگ تا اواخر تابستان


فرشید ریاحی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: عملیات اجرایی ساخت 496 واحد مسکونی زلزله زدگان شهرستان کوهرنگ پایان شهریورماه به اتمام می رسد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پس از زلزله سال گذشته در شهرستان کوهرنگ سه هزار و 122 واحد نیازمند تعمیر و 496 واحد نیازمند احداث مجدد بود.

وی افزود: عملیات اجرایی ساخت و تعمیر تا آذرماه سال گذشته ادامه داشت اما به دلیل شرایط جوی کار تعطیل شد.

ریاحی اضافه کرد: به موازات انجام عملیات اجرایی اقدامات لازم جهت پرداخت تسهیلات و انعقاد قراردادها آغاز شد و هفت هزار و 100 فقره تسهیلات اعم از احداث، تعمیرات و کمک معیشتی با همکاری بانک هاd عامل به آسیب دیدگان پرداخت شد.

وی عنوان کرد: متناسب با پیشرفت عملیات اجرایی تسهیلات ساخت و تعمیر پرداخت شده و همچنان ادامه دارد اما تسهیلات کمک معیشتی به طور کامل پرداخت شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری توضیح داد: 110 میلیارد تومان از مجموع 136 میلیارد تومان کمک های بلاعوض تا پایان سال گذشته و اوایل امسال به آسیب دیدگان پرداخت شده است.

اتمام دیوار چینی 380 واحد مسکونی در مناطق زلزله زده کوهرنگ وی گفت: در بخش عملیات اجرایی کار ساخت 496 واحد از اواخر فروردین ماه امسال شروع شده است به طوری که تاکنون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان ساخت 496 واحد مسکونی زلزله زدگان کوهرنگ تا اواخر تابستان

پایان ساخت 496 واحد مسکونی زلزله زدگان کوهرنگ تا اواخر تابستان