مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 16:172022-07-03پزشكي

65 تن مواد غذایی فاسد در خراسان رضوی کشف و معدوم شد


مدیر گروه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از ابتدای امسال تاکنون حدود 65 تن مواد غذایی فاسد و غیرقابل مصرف در مناطق زیر پوشش این دانشگاه در استان خراسان رضوی کشف و معدوم سازی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از وبدا، محمد باباخانی مدیر گروه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد:در این مدت 138 هزار و 500 بازدید از مراکز تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی، اماکن عمومی و بین راهی، مراکز اقامتی و پایانه های مسافربری درون شهری و برون شهری زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شده است.

وی ادامه داد: طی این بازدیدها 17 هزار و 505 مورد تخلف به مراجع قضایی خراسان رضوی معرفی و 559 مورد پلمب شده است.

باباخانی ادامه داد: در این راستا  از 2 هزار و 777 مرکز اقامتی در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بازدید شده است که 126 مورد تخلف به مراجع قضایی معرفی و 50 مرکز پلمب شدند.

    مدیر گروه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از مردم تقاضا داریم هرگونه تخلفی که در حوزه های مختلف بهداشتی ملاحظه می کنند، بلافاصله به سامانه 190 اطلاع دهند تا کارشناسان و بازرسان اداره سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد در محل حاضر شده و برخورد لازم و قانونی را با متخلفان داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

65 تن مواد غذایی فاسد در خراسان رضوی کشف و معدوم شد

65 تن مواد غذایی فاسد در خراسان رضوی کشف و معدوم شد