مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 15:522022-07-03سياسي

آیین نامه رتبه بندی معلمان فرآیند اجرایی شدن را طی می کند


آیین نامه رتبه بندی معلمان پس از سال ها انتظار در دولت سیزدهم تصویب شد و فرآیند اجرایی شدن را طی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، یوسف نوری امروز در نخستین کنگره معلمان انقلاب اسلامی اظهار کرد: در مبانی تربیت اسلامی ارکان فرآیند تعلیم و تربیت در 4 رکن ذکر شده است که به تربیت خانواده، حکومت، رسانه و بخش غیر دولتی یا به تعبیر حضرت آقا حلقه های میانی هستند.

  وی افزود: حلقه های میانی مانند خیرین مدرسه ساز در آموزش و پرورش که 50 درصد کلاس های درس را می سازند، مشارکت حداکثری مردم را در عرصه سیاسی و اجتماعی دارند.

  وزیر آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: تجمع امروز در این مکان را می توان باعنوان مطالبه گری دانست البته در این راستا باید گفت که نظام ما تکلیف گرا است.

  نوری با تاکید زمینه سازی جوامع غربی برای اجرایی شدن سند هزاره (2030)، یاد آور شد: با توجه به زمینه سازی برای اجرای این سند، ما مامور به تکلیف هستیم و در این راستا بهتر است که بخش چهارم فرآیند تربیت را نیروهای انقلابی بدست گیرند.

  وی با بیان اینکه مبانی سه گانه سند تحول بنیادین بطور کامل خوانده نشده است، عنوان کرد: با توجه به اینکه اینکه مبانی سند به درستی مورد توجه قرار نگرفته است، به مدرسه صالح هم نرسیده ایم، در این خصوص باید یک الگو به جهان معرفی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نامه رتبه بندی معلمان فرآیند اجرایی شدن را طی می کند

آیین نامه رتبه بندی معلمان فرآیند اجرایی شدن را طی می کند