مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 14:172022-07-03سياسي

بهره مندی 400 زوج در همدان از 120 منزل وقفی/ 60 نفر در صف انتظار


رییس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان با بیان اینکه 400 زوج جوان در 120 منزل وقفی همدان سکونت داشتند و در حال حاضر نیز واحد خالی نداریم گفت: 60 نفر از زوجین در انتظار دریافت واحد هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حمید ترکمان ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه از مسائل فرهنگی بقاع متبرکه سخن به میان آورد و اظهار کرد: امام(ره) به بقاع متبرکه توجه ویژه ای داشتند و این مراکز را محل آرامش مردم می دانستند که امیدواریم ما نیز در این راستا حرکت چشمگیری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری تاکید دارند بقاع متبرکه به قطب فرهنگی تبدیل شود گفت:   خوشبختانه بقاع متبرکه همدان به این سمت حرکت می کنند و در طول سال 12 برنامه فرهنگی به ویژه آرامش بهاری و ضیافت الهی برگزار می شود که با استقبال خوبی از سوی مردم نیز همراه بوده است.

رییس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان از وجود 48 بقعه متبرکه در شهرستان خبر داد و افزود: تعدادی از بقاع متبرکه شاخص هستند و به فراخور برنامه هایی را در مناسبت های مختلف دارند که مهمترین هدف آنها نیز محلی برای کسب آرامش و حل مشکلات مردم است.

وی با بیان اینکه امیدواریم با کمک خیرین بقاع متبرکه حواشی شهر و روستاها نیز شاخص  شوند گفت: برخی از بقاع متبرکه ساختمان مناسبی ندارند که نیاز به ورود خیرین است تا پذی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 400 زوج در همدان از 120 منزل وقفی/ 60 نفر در صف انتظار

بهره مندی 400 زوج در همدان از 120 منزل وقفی/ 60 نفر در صف انتظار