مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 14:022022-07-03سياسي

دولت سیزدهم از نخبگان و محققان علمی حمایت می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، محمد رشیدی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در جریان بازدید از پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی کرمانشاه اظهار کرد: - نماینده مردم کرمانشاه در مجلس گفت: دولت سیزدهم اعتقاد دارد وقت اساتید دانشگاه بسیار گرانبهاست و باید اساتید دانشگاه را آنچنان حمایت کنیم که تنها دغدغه آن ها تحقیق و کار علمی باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، محمد رشیدی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در جریان بازدید از پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی کرمانشاه اظهار کرد: دولت سیزدهم اعتقاد دارد وقت اساتید دانشگاه بسیار گرانبهاست و باید اساتید دانشگاه را آنچنان حمایت کنیم که تنها دغدغه آنها تحقیق و کار علمی باشد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت سیزدهم از نخبگان و محققان علمی حمایت می کند.

وی با تقدیر از اقدامات قابل توجه محققان کشاورزی در دانشگاه رازی، عنوان کرد: باید با تلاش این نخبگان، جامعه کشاورزان را به سوی علمی شدن و استفاده از تکنیک های روز دنیا سوق دهیم.

رشیدی با اعلام اینکه خوشبختانه در دانشگاه رازی در هر رشته ای به وفور متخصص و دکترا داریم که می توانند با ارایه مشاوره در همه امور کارگشا باشند، افزود: ادعا داریم که می توانیم مرجعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیزدهم از نخبگان و محققان علمی حمایت می کند

دولت سیزدهم از نخبگان و محققان علمی حمایت می کند