مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 13:522022-07-03سياسي

بانک ها مردم را در چرخه گرفتن وام گرفتار نکنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت الاسلام حسین جلالی امروز یکشنبه در جمع مسؤولان شهرستان و روسای بانک ها در فرمانداری رفسنجان اظهار کرد: با توجه به تک محصولی بودن و اینکه محصول پسته امسال دچار خسارت سرمازدگی شده است و گرانی ها و تورم ناشی از اصلاحات اقتصادی کشور هم افزوده شده، شرایط اقتصادی مطلوبی در شهرستان نداریم.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس تصریح کرد: ضرورت دارد حداقل بانک ها تا رسیدن کشور به شرایط اقتصادی مطلوب در امور مردم تسهیلگری کنند که بتوانیم با کمک هم از این بحران عبور کنیم.

وی با اشاره به طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده اضافه کرد: بانک ها برای مردم شرایطی ایجاد کرده اند که در بحث وثیقه ها و سایر موارد نمی توانند از این طرح بهره مند شوند، که نیاز است در این زمینه بانک ها با دولت همراهی کنند و هماهنگ باشند.

حجت الاسلام جلالی ابراز کرد: انباشتن سند اگرچه ضریب امنیت را بالا می برد اما اگر بخواهیم برای وام به ویژه وام های خرد زیر 100 میلیون تومان تضمین بگیریم، سخت گیری نشود و با یک مدرک مانند سفته یا ضمانت زنجیره ای کار مردم را راه بیندازید و روان سازی شود که مردم در چرخه وام و دوندگی گرفتار نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک ها مردم را در چرخه گرفتن وام گرفتار نکنند

بانک ها مردم را در چرخه گرفتن وام گرفتار نکنند