مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 13:222022-07-03سياسي

ماجرای خانه های استیجاری شهرداری به تهرانی ها از زبان زاکانی


شهردار تهران با اشاره به اینکه دستورالعمل استفاده از خانه های استیجاری به زودی مشخص می شود، گفت: شرایط را به صورتی پیش می بریم که به عنوان یک عنصر فعال در حوزه استیجاری شهر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، علیرضا زاکانی در حاشیه صحن امروز شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهارداشت: برگزاری نمایشگاه توانمندی های مدیریت شهری و خواهرخواندگی شهرهای مطرح دنیا ماحصل ظرفیت های شهر را نشان می دهد و هم همراه با همایش خواهرخوانده های شهر تهران شده است تا ضمن استفاده از تجارب آنها دیپلماسی شهر نیز رونق پیدا کند.

شهردار تهران درباره خانه های استیجاری و قدرالسهم شهرداری تهران گفت: ما یک قدرالسهمی در این خانه ها داریم که برای شهرداری تهران است.

به عبارتی ما اکنون برای 180 هزار واحد مسکونی کارسازی می کنیم که بتوانیم به تسریع در کار مانند ارائه زمین، پروانه ساخت و .

کمک کنیم.

وی گفت: امکان دارد در این زمینه اقتضائاتی وجود داشته باشد که نیاز به مصوبه شورا و یا نهادهای بالاتر داشته باشد که شهرداری این پیگیری ها را انجام می دهد.

  زاکانی افزود: در نظر داریم تا از این سقف از امکان سالانه برای شهر تهران داشته باشیم تا مردم آرزوی خانه دار شدن به دلشان نماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای خانه های استیجاری شهرداری به تهرانی ها از زبان زاکانی

ماجرای خانه های استیجاری شهرداری به تهرانی ها از زبان زاکانی