مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 13:222022-07-03سياسي

تشدید مقابله با لایوهای غیر اخلاقی در اینستاگرام


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ رامین پاشایی اظهار داشت: باتوجه به اقدام غیر اخلاقی و مجرمانه عده ای در فضای مجازی با اهداف مختلف درخصوص برگزاری لایو های غیر اخلاقی در بستر شبکه اجتماعی اینستاگرام طرح اطلاعاتی و عملیاتی پلیس فتا در 100 .

- معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا از تشدید طرح عملیاتی شناسایی و مقابله با لایو های غیر اخلاقی در پلیس فتا سراسر کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ رامین پاشایی اظهار داشت: باتوجه به اقدام غیر اخلاقی و مجرمانه عده ای در فضای مجازی با اهداف مختلف درخصوص برگزاری لایو های غیر اخلاقی در بستر شبکه اجتماعی اینستاگرام طرح اطلاعاتی و عملیاتی پلیس فتا در 100 کارگروه ویژه در برخورد با مفسدان اخلاقی این فرآیند مجرمانه در حال اجرا می باشد.

این مقام انتظامی با اشاره به شناسایی و دستگیری تعدادی مجرم فعال در حوزه انتشار لایو های غیر اخلاقی در شبکه اجتماعی اینستاگرام در شهر های مختلف کشور، عنوان کرد: بر اساس تجزیه و تحلیل پرونده های متشکله در این حوزه، علت اصلی ارتکاب جرم این افراد در مرحله اول کسب در آمد مالی هنگفت و در مرحله بعدی به انحطاط اخلاقی کشاندن کاربران که بیشتر آنان جوانان و نوجوانان بودند، می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید مقابله با لایوهای غیر اخلاقی در اینستاگرام

تشدید مقابله با لایوهای غیر اخلاقی در اینستاگرام