مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 12:022022-07-03اقتصادي

آمادگی اجرای طرح های مشترک ملی و استانی برای توسعه اشتغال در سمنان


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان از آمادگی این اداره کل برای اجرای طرح های مشترک ملی و استانی در راستای توسعه اشتغال با همکاری جهاد دانشگاهی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، جعفر کاشانی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان پیش از ظهر امروز در جلسه کمیته علمی طرح ملی مشاغل خانگی که با حضور علی منصفی راد، رییس جهاد دانشگاهی استان سمنان برگزار شد، ضمن تجلیل از فعالیت های ارزشمند جهاد دانشگاهی در حوزه اشتغال، اظهار کرد: رویکرد جهاد دانشگاهی در اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی و برگزاری نشست های علمی آینده مشاغل و مشاغل آینده برگرفته از یک تفکر استراتژیک است.

وی افزود: این بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است که در جهاد دانشگاهی نسبت به مقوله اشتغال، یک تفکر استراتژیک وجود دارد؛ امروز نیازمند این هستیم تا برای آینده مشاغل و مشاغل آینده برنامه ریزی کنیم و جهاد دانشگاهی در این زمینه احساس مسؤولیت کرده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان ادامه داد: فرآیند اشتغال امروز در کشور نیازمند بازیابی است و جهاد دانشگاهی به عنوان یک مرکز علمی، پژوهشی و تحقیقاتی می تواند در این زمینه کمک کند و از ظرفیت های جهاد دانشگاهی در این حوزه نیز استفاده می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی اجرای طرح های مشترک ملی و استانی برای توسعه اشتغال در سمنان

آمادگی اجرای طرح های مشترک ملی و استانی برای توسعه اشتغال در سمنان