مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 12:022022-07-03اقتصادي

آغاز طرح کرامت رضوی با اعزام بازنشستگان به مشهد با قطار رجا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شرکت حمل و نقل ریلی رجا، در مراسمی که به منظور آغاز طرح کرامت رضوی با حضور مدیرعامل و معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی، - طرح کرامت رضوی سازمان تأمین اجتماعی با اعزام اولین گروه از بازنشستگان با قطار صبا شرکت رجا به مشهد مقدس آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شرکت حمل و نقل ریلی رجا، در مراسمی که به منظور آغاز طرح کرامت رضوی با حضور مدیرعامل و معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی، مدیرعامل هگتا، مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا و برخی معاونین و مدیران این مجموعه ها در ایستگاه راه آهن تهران برگزار شد، اولین گروه بازنشستگان با قطار رجا به مشهد سفر کردند.

در اولین سفر از طرح کرامت رضوی که با ایام سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) تقارن داشت، تعداد 144 نفر از بازنشستگان خانم حداقل بگیر سازمان تأمین اجتماعی با قطار صبا شرکت رجا به مشهد عزیمت کردند.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در این مراسم، ضمن قدردانی از دست اندرکاران برگزاری و اجرای این طرح و مراسم به ویژه مدیران عامل شرکت رفاه و گردشگری (هگتا) و شرکت حمل و نقل ریلی رجا برای فراهم کردن امکانات و قطار برای سفر بازنشستگان به مشهد مقدس، از مهمانان این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح کرامت رضوی با اعزام بازنشستگان به مشهد با قطار رجا

آغاز طرح کرامت رضوی با اعزام بازنشستگان به مشهد با قطار رجا