مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 11:572022-07-03حوادث

جزییات تکمیلی از آتش سوزی در شهرک صنعتی علویجه/ حریق مهار شد+ تصاویر و فیلم


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به حادثه آتش سوزی در یک واحد تولید گوگرددر شهرک صنعتی علویجه، گفت: با کمک عوامل امدادی و آتش نشانی حریق در این واحد تولیدی به طور کامل اطفا شد.

- منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به حادثه آتش سوزی در شهرک صنعتی علویجه اظهار داشت: صبح امروز حریق در یک واحد تولید گوگرد به نام شرکت تابان گوگرد واقع در شهرک صنعتی علویجه گزارش شد.

وی با بیان اینکه تیم های امدادی آتش نشانی و اورژانس از شهرهای مجاور و شهرک های صنعتی به محل اعزام شدند، افزود: در این حادثه سوله های این واحد آتش گرفته و عوامل آتش نشانی از شهرداری های نجف آباد، شاهین شهر، دهق، شهرک صنعتی علویجه و شهرک های صنعتی بزرگ به محل حادثه اعزام شدند.

  شیشه فروش با بیان اینکه مهار آتش سوزی با اشاره به انجام عملیات اطفای حریق گفت: حریق به طور کامل در این واحد تولیدی توسط عوامل امدادی و آتش نشانی مهار شد و از خسارت به سایر قسمت ها جلوگیری شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به حضور عوامل امدادی و مدیریت بحران در محل حادثه بیان کرد: عدم رعایت اصول ایمنی علت این حریق بود و سوله اصلی و محصولات آن دچار خسارت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تکمیلی از آتش سوزی در شهرک صنعتی علویجه/ حریق مهار شد+ تصاویر و فیلم

جزییات تکمیلی از آتش سوزی در شهرک صنعتی علویجه/ حریق مهار شد+ تصاویر و فیلم