مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 11:522022-07-03سياسي

تاکید جباراف بر تعیین جایزه بین المللی برای توسعه گردشگری در فضای همسود


رییس جمهور قرقیزستان در چارچوب جشن « قره کول، پایتخت فرهنگی کشورهای مستقل مشترک المنافع» در سال 2022 به ضرورت ایجاد جایزه بین المللی برای توسعه گردشگری کشورهای عضو همسود اشاره کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفتر منطقه ای خبرگزاری فارس،  سادیر جباراف رییس جمهور قرقیزستان در چارچوب برنامه بین المللی کاراکول؛ پایتخت فرهنگی کشورهای مستقل مشترک المنافع در سال 2022  با میخاییل شویدکوی نماینده ویژه رییس جمهور فدراسیون روسیه برای همکاری های فرهنگی بین المللی دیدار کرد.

در این دیدار آناتولی ایکسانوف مدیر اجرایی بنیاد همکاری های بشردوستانه کشورهای عضو مشترک المنافع و بکتجان ژوماخانوف معاون رییس کمیته اجرایی کشورهای همسود و شادوردی مردوف سفیر ترکمنستان در بیشکک نیز حضور داشتند.

رییس جمهور قرقیزستان ضمن خوش آمدگویی به میهمانان، افتتاح این جشن را به مناسبت اعلام شهر کاراکول به عنوان پایتخت فرهنگی کشورهای مشترک المنافع در سال 2022 به همگان تبریک گفت.

وی گفت: سال 2022 به عنوان سال هنر مردمی و میراث فرهنگی در کشورهای مستقل مشترک المنافع اعلام شده است و برگزاری رویداد امروز در قرقیزستان از اهمیت بالایی برای این کشور برخوردار است جباراف اظهار داشت که در طول 30 سال از تاریخ کشورهای همسود، گفت و گوی فرهنگی نقش مهم خود را در ایجاد و حفظ ارزش ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید جباراف بر تعیین جایزه بین المللی برای توسعه گردشگری در فضای همسود

تاکید جباراف بر تعیین جایزه بین المللی برای توسعه گردشگری در فضای همسود