مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 10:172022-07-03بين الملل

دانشمند مطرح آمریکایی: کرونا از یک آزمایشگاه آمریکا نشأت گرفته است


دانشمند و محقق برجسته آمریکایی گفته که ویروس کرونا احتمالا ازیک آزمایشگاه بیوتکنولوژی در این کشور نشأت گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جفری ساکس اقتصاد دان و تحلیلگر معروف امور سیاسی در ایالات متحده آمریکا بر اساس تحقیقات خود اعلام کرد که ویروس سارس-کووید-2 که منجر به همه گیری کووید-19 شد، منشأ طبیعی نداشته و از یک آزمایشگاه بیولوژیکی در ایالات متحده بیرون آمده است.

وی که به مدت دو سال ریاست کمیسیون کووید را در مجله لنست برعهده داشته است، تصریح کرد: من پس از دو سال تحقیقات فشرده واقعاً متقاعد شدم که این ویروس (کووید-19) از یک بیوتکنولوژی آزمایشگاه آمریکا نشأت گرفته است و منشأ و دلیل طبیعی نداشته است .

طبق گزارشی که در شبکه راشاتودی منتشر شد، اظهارات ساکس در کنفرانسی به میزبانی اندیشکده اسپانیولی مرکز گیت  در اواسط ماه ژوئن (ماه گذشته میلادی) برگزار شد.

مدیر سابق مؤسسه زمین در دانشگاه کلمبیا، نتایج تحقیقات نمایندگی مشترک چین-سازمان جهانی بهداشت درباره بیماری کرونا را رد کرد .

سازمان جهانی بهداشت در تاریخ 9 ژوئن (19 خرداد) اعلام کرد که جدیدترین تحقیقات  این سازمان درباره منشأ کووید-19، بی نتیجه و ناتمام بوده است و بخش زیادی از آن به این دلیل بوده است که اطلاعات و داده های چین ناپدید شده است و آن را ضربه دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشمند مطرح آمریکایی: کرونا از یک آزمایشگاه آمریکا نشأت گرفته است

دانشمند مطرح آمریکایی: کرونا از یک آزمایشگاه آمریکا نشأت گرفته است