مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 09:572022-07-03اقتصادي

واگذاری زمین برای 1036 واحد مسکن ملی در شهرستان شهرکرد


تا کنون حدود 14 هزار نفر در طرح ملی مسکن ثبت نام کرده اند که تا امروز مراحل واگذاری و جانمایی زمین برای یک هزار و 36 واحد انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، عبدالعلی ارژنگ صبح امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات طرح اقدام ملی مسکن با اشاره به سیاست های دولت سیزدهم در خصوص تامین مسکن مردم گفت: طرح ملی مسکن در شهرستان شهرکرد باید به صورت جدی از طرف همه مسئولان مربوطه پیگیری و دنبال شود.

  فرماندار شهرستان شهرکرد با تاکید بر وجود ظرفیت های بالقوه شهر شهرکرد و رشد جمعیتی خاطرنشان کرد: کمبود مسکن و افزایش سرسام آور اجاره خانه امروز در شهرستان شهرکرد بسیاری از مردم را دچار دردسر کرده و اجرای طرح ملی مسکن برای اهالی شهرستان شهرکرد راه حل رفع مشکل بسیاری از همشهریان است.

وی با بیان اینکه تا کنون بیش از دو سوم زمین این طرح اختصاص داده شده است، اظهار داشت: از امروز باید به مدت یک هفته، زمین لازم برای اجرای این طرح توسط کمیسیون ماده 5 مصوب و به بنیاد مسکن تحویل داده شود و اقدامات لازم جهت اخذ مجوزات ساخت و ساز برای زمین های جانمایی شده هم انجام شود.

ارژنگ در پایان گفت: تاکنون حدود 14 هزار نفر در این طرح ثبت نام کرده اند که تا این لحظه مراحل واگذاری و جانمایی زمین برای یک هزار و 36 واحد انجام شده و برای احداث ما بقی واحدها هم مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری زمین برای 1036 واحد مسکن ملی در شهرستان شهرکرد

واگذاری زمین برای 1036 واحد مسکن ملی در شهرستان شهرکرد