مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 09:322022-07-03اقتصادي

جوکار: 12 میلیون جوان ایرانی در انتظار اجرای قوانین ازدواج هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محمد صالح جوکار صبح امروز در نشست با فعالین ازدواج در استان با اشاره به آمار 12 میلیون نفری جوانان 25 تا 29 سال در سن ازدواج، اظهار کرد: این آمار در شرایطی است که یا فرهنگ سازی نشده و یا در کشور شرایط ازدواج آن طور که باید و گفته می شود وجود ندارد.

وی با بیان این که  برای رسیدن به وضع مطلوب در بحث ازدواج نیازمند راهکار مناسب و کارشناسی هستیم، افزود: نخبگان جامعه با ارائه راهکارهای عملیاتی به کمک مسئولان بیایند و وضعیت موجود را ساماندهی کنند.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت اقدامات انجام شده و در دستور کار دستگاه های دولتی برای ترویج امر ازدواج در کشور، گفت: به نظر می رسد اگر دولت در این خصوص وظیفه نظارتی، حمایتی و پشتیبانی را با مشارکت خیرین انجام دهد دستاوردهای بهتری خواهیم داشت.

جوکار تصریح کرد: با توجه به فعالیت مؤسسات خیریه در امر ازدواج، اگر برنامه ریزی و هماهنگی مناسبی بین این مجموعه ها باشد بدون شک اقدامات اثربخشی را می توان انجام داد.

رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با تاکید بر این که هماهنگی و ساماندهی بین مؤسسات خیریه در زمینه ازدواج بسیار مورد نیاز است، تأکید کرد: یکی از اهداف راه اندازی مجمع خیرین استان یزد بحث برنامه ریزی در زمینه ازدوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوکار: 12 میلیون جوان ایرانی در انتظار اجرای قوانین ازدواج هستند

جوکار: 12 میلیون جوان ایرانی در انتظار اجرای قوانین ازدواج هستند