مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 09:172022-07-03سياسي

شنای جانبازان قطع نخاع در خلیج فارس به یاد شهدای 12 تیر


30 تن از جانبازان قطع نخاع کشور همزمان با سالروز شلیک جنایت بار آمریکا به هواپیمای مسافری ایران فاصله بین جزایر قشم و هنگام را شنا کردند.

- اسماعیل دلشاد چرامکانی یکی از جانبازان این گروه امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در قشم بیان کرد: این برنامه  به منظور گرامیداشت یاد شهدای شلیک فاجعه آمیز آمریکا به پرواز 655 ایران ایر تدارک دیده شد و جانبازان و یادگاران دفاع مقدس، فاصله اسکله کندالوی جزیره قشم تا جزیره هنگام را شنا کردند.

وی اظهار داشت: گل افشانی محل شهادت جانباختگان این جنایت با حضور جانبازان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و تنی چند از مردم هنگام و مسوولان شهرستان برگزار شد.

  وی ادامه داد: هر ساله جانبازان قطع نخاع با طی کردن این مسیر، یاد و خاطره شهدای این جنایت جنگی را زنده نگه داشته و روحیه شهادت را در بین آحاد جامعه زنده نگه می دارند.

این جانباز دفاع مقدس گفت: برای زنده نگه داشتن یاد شهدا حتی بدون دست و پا تا ژرفای آب شنا خواهیم کرد تا دشمنان بدانند مردم این آب و خاک در هر شرایطی دست از آرمان های خود نخواهند کشید.

دلشاد چرامکانی گفت: رد پنجه خون آلود مدافع دروغین حقوق بشر بر آب های نیلگون خلیج فارس پاک شدنی نیست و مرزداران ولایی ایران اسلامی این سند آشکار نیرنگ و فریب را پیش چشم مردم دنیا قرار می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شنای جانبازان قطع نخاع در خلیج فارس به یاد شهدای 12 تیر

شنای جانبازان قطع نخاع در خلیج فارس به یاد شهدای 12 تیر