مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 08:172022-07-03اقتصادي

آب رفتن طرح سالم سازی دریا/ ناجیانی که در امواج غفلت غرق می شوند


طرح سالم سازی دریا به سبب کم توجهی و غفلت هرساله نسبت به سال های اخیر آب می رود و ناجیان غریق نیز در امواج پرتلاطم بی تدبیری ها جان می بخشند اما خود غرق می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حمیدرضا دنیادیده- با آغاز فصل گرما، رغبت مردم به ویژه نوجوانان و جوانان به ورزش ها و تفریحات آبی بیشتر می شود که گاهاً در کنار این تفریحات، خبرهای ناگواری نظیر غرق شدگی ها به گوش می رسد و بسیاری را اندوهگین می کند.

سیر صعودی غرق شدگان در گیلان بیشترین غرق شدگی ها در استان های شمالی ازجمله گیلان مربوط به رودخانه ها و نوار ساحلی است که طی روزهای اخیر شمار غرق شدگان و افراد در معرض غرق شدگی در آن به سرعت افزایش یافته است.

بر اساس مصوبه دولت، استانداران استان های ساحلی موظف اند با همکاری تمامی دستگاه های اجرایی نسبت به اجرای دستورالعمل جامع ساماندهی سواحل کشور در زمینه های فرهنگی، اجتماعی، ایمن سازی، امنیتی، انتظامی و عمرانی اقدام کنند.

اما علیرغم همه تلاش های ستاد ساماندهی سواحل، سالانه شماری از هم وطنان ما در سواحل گیلان غرق می شوند که این نوع حوادث در استان با توجه به آزادسازی های اخیر احتمال می رود افزایش نیز داشته باشد.

غرق شدن 8 هم وطن در سواحل گیلان حامد آریانفر، سرپرست هیئت نجات غریق و غواصی گیلان نیز در گفت وگو با خبرنگار فار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب رفتن طرح سالم سازی دریا/ ناجیانی که در امواج غفلت غرق می شوند

آب رفتن طرح سالم سازی دریا/ ناجیانی که در امواج غفلت غرق می شوند