مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 08:172022-07-03اجتماعي

اعلام مبلغ شهریه مدارس غیردولتی


رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش گفت: با توافقی که با مدیران مدارس غیردولتی داشتیم شهریه ثابت و شهریه امور فوق برنامه هر مدرسه قطعی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، احمد محمودزاده، در برنامه تهران 20 با موضوع شهریه مدارس غیردولتی، اظهار داشت: در دولت فعلی اقداماتی برای راه اندازی مدارسی داریم که تنها به میزان هزینه خود از خانواده ها شهریه دریافت کنند.

وی افزود: اخیر نهادها و مؤسسات فرهنگی متعددی اقدام به راه اندازی مدارس غیرانتفاعی نمودند که در دغدغه آنها بحث تعلیم و تربیت دانش آموزان است؛ با تفاهم نامه هایی که با این مؤسسات امضا کردیم جمعیتی از دانش آموزان مدارس را به این مؤسسات در سراسر کشور انتقال می دهیم.

رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی آموزش و پرورش اظهار کرد: در 5 استان دانشگاه علوم قرآنی اقدام به ثبت نام دانش آموزان نمودند؛ دانشگاه ظرفیتی را ایجاد کرده است که در سال های قبل چندان برای تربیت دانشجو به کار گرفته نشد لذا از این ظرفیت برای آموزش دانش آموزان قرآنی استفاده می شود.

سال بعد تعداد استان های فعال در این زمینه افزایش خواهد یافت.

وی در خصوص ضرورت وجود مدارس غیر انتفاعی در کشور گفت: طبق قانون باید تا پایان برنامه ششم 16 درصد مدارس به شکل غیر انتفاعی اداره می شدند که این امر محقق نش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام مبلغ شهریه مدارس غیردولتی

اعلام مبلغ شهریه مدارس غیردولتی