مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 08:122022-07-03اجتماعي

موج بی سابقه گرما در اصفهان؛ هوا 6 تا 8 درجه خنک می شود


کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: از اواسط امروز تا روز دوشنبه دمای هوا 6 تا 8 درجه به ویژه در نیمه شمالی استان کاهش خواهد داشت و با شدت کمتر در مناطق مرکزی و دیگر مناطق استان شاهد کاهش دما هستیم.

- ابراهیم هنرمند کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: نقشه های هواشناسی بیانگر استقرار جوی نسبتاً پایدار تا اواسط هفته آینده بر روی استان است.

وی افزود: بر این اساس وضعیت جوی در اکثر مناطق به صورت صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد نسبتاً شدید پیش بینی می شود و غبار محلی در مناطق مرکزی و صنعتی استان منجر به کاهش دید و کیفیت هوا می شود.

هنرمند بیان کرد: امروز وزش باد شدید و تندباد لحظه ای منجر به خیزش گرد و خاک، کاهش دید و کیفیت هوا در مناطق شمال شرقی، شرقی و تاحدی مرکزی خواهد شد.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: از اواسط امروز تا روز دوشنبه دمای هوا 6 تا 8 درجه به ویژه در نیمه شمالی استان و در شهرستان های کاشان، خور و بیابانک، چوپانان و نایین کاهش خواهد داشت و با شدت کمتر در مناطق مرکزی و دیگر مناطق استان شاهد کاهش دما هستیم.

وی با بیان اینکه گرما در اوایل تابستان امسال در استان اصفهان بی سابقه بوده است، ادامه داد: در مقایسه با سال گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موج بی سابقه گرما در اصفهان؛ هوا 6 تا 8 درجه خنک می شود

موج بی سابقه گرما در اصفهان؛ هوا 6 تا 8 درجه خنک می شود