مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 07:122022-07-03فناوري

ادعای یک دانشمند: متاورس به اندازه سلاح هسته ای خطرناک است


شوستر در یک مصاحبه تلفنی به دیلی میل گفت: این [متاورس] می تواند برای شستشوی مغزی کل جمعیت جهان استفاده شود و اساساً آنها را تحت کنترلِ یک عروسک گردان قرار دهد.

- شوستر در یک مصاحبه تلفنی به دیلی میل گفت: این [متاورس] می تواند برای شستشوی مغزی کل جمعیت جهان استفاده شود و اساساً آنها را تحت کنترلِ یک عروسک گردان قرار دهد.

یک دانشمند پیشگام در حوزه رایانه و اینترنت هشدار می دهد که متاورس پتانسیل تبدیل شدن به خطرناک ترین فناوری از زمان اختراع سلاح های هسته ای را در خود دارد و افرادی مانند مارک زاکربرگ مدیر عامل شرکت متا می توانند از آن برای شستشوی مغزی تمام جوامع استفاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از دیلی میل، برایان شوستر(Brian Shuster) یکی از دانشمندان پیشگام علوم رایانه که 17 سال تجربه ی کار با متاورس را در کارنامه دارد و همچنین دنیای دیجیتالی خود به نام اوترورس (Utherverse) را ایجاد کرده است، هشدار می دهد که متاورس اگر در دستان آدمِ اشتباهی قرار بگیرد، این پتانسیل را دارد که خطرناک ترین فناوری از زمان اختراع سلاح های هسته ای باشد و آن آدم احتمالا مارک زاکربرگ مدیر عامل متا است.

وی در مورد اینکه چگونه مردم می توانند از متاورس به نفع خود سوءاستفاده کنند، صحبت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای یک دانشمند: متاورس به اندازه سلاح هسته ای خطرناک است

ادعای یک دانشمند: متاورس به اندازه سلاح هسته ای خطرناک است