مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 21:172022-07-02حوادث

جزییات تکمیلی از آتش سوزی انبار ضایعات پتروشیمی گلپایگان+ تصاویر و فیلم


منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: ساعت 17 و 30 دقیقه عصر امروز انبار ضایعات در پتروشیمی گلپایگان دچار حریق شد که با حضور به موقع نیروهای امدادی آتش نشانی این حریق مهار شد.

  وی با بیان اینکه این حادثه خسارت جانی نداشته است، گفت: این حریق به علت شدت گرما در محل انبار ضایعات و پسماند شرکت پتروشیمی قائد بصیر واقع در منطقه سعیدآباد گلپایگان اتفاق افتاد که با اعزام تیم های امدادی و آتش نشانی از شهرهای گلپایگان، گلشهر، گوگد، خمین و شهرک صنعتی و تدارک تجهیزات امدادی و تلاش 2 و نیم ساعته تیم ها حریق مهار شد.

  علیرضا قاضی زاهدی، مسؤول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گلپایگان نیز در گفت وگو با خبرنگار فارس در گلپایگان اظهار کرد: ساعت 16:45 دقیقه روز شنبه 11 تیرماه به ایستگاه آتش نشانی گلپایگان گزارش حریق در انبار ضایعات پتروشیمی قائد بصیر گلپایگان اعلام و بلافاصله 15 نیروی آتش نشانی با چهار دستگاه ماشین آلات به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود:با حضور به موقع و تلاش جهادی نیروهای آتش نشانی گلپایگان و درخواست نیرو و تجهیزات از شهرداری های منطقه حریق باعث شد تا حریق در مدت سه ساعت با استفاده از 50 هزار لیتر آب اطفا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تکمیلی از آتش سوزی انبار ضایعات پتروشیمی گلپایگان+ تصاویر و فیلم

جزییات تکمیلی از آتش سوزی انبار ضایعات پتروشیمی گلپایگان+ تصاویر و فیلم