مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 18:072022-07-02سياسي

خادمان بقاع متبرکه مبلغ کار خیر باشند/ جهاد تبیین جدی گرفته شود


رییس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان با بیان اینکه بقاع متبرکه محل آرامش و رجوع مردم هستند گفت: خادمان بقاع متبرکه با فعالیت در حوزه جهاد تبیین مبلغ کار خیر باشند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان؛ حمید ترکمان عصر امروز در نشست با خادمان آستان مقدس امامزادگان شهرستان در بقعه متبرکه امامزاده محسن(ع) با تاکید بر لزوم بهره گیری از فرصت ها اظهار کرد: وجود استعداد در انسان ها ذاتی است اما کشف و پرورش آن اکتسابی است که اگر استعدادها را کشف کنیم شاهد رونق و پیشرفت جامعه خواهیم بود.

وی با بیان اینکه هر اجتماعی هم مانند انسان ها استعدادی دارد که باید آن را به شکوفایی رساند گفت: امام(ره) نیز در تحقق نظام جمهوری اسلامی به پشتیبانی خداوند و همراهی مردم حرکت کردند و انقلابی رخ داد که استعدادها را در کشور شکوفا کرد.

رییس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان با بیان اینکه بقاع متبرکه نیز محل سلاله بزرگان دین هستند که به محل آرامش و رفع حوائج مردم تبدیل شده اند، خطاب به خادمان امامزادگان گفت: شما جمع حاضر کار فرهنگی و بسیار حساسی دارید و باید قدر این فرصت ها را بدانید.

 وی با تاکید به اینکه باید از این فرصت استفاده کرده و ذهن را معطوف خدمت کنید ادامه داد: بقاع متبرکه باید محل آرامش و رجوع مردم باشد و کار خادمان در این خصوص خطیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خادمان بقاع متبرکه مبلغ کار خیر باشند/ جهاد تبیین جدی گرفته شود

خادمان بقاع متبرکه مبلغ کار خیر باشند/ جهاد تبیین جدی گرفته شود